23 October 2012

Another blog about books?


Denumirea blogului spune tot ce e de spus!

De ce am numit astfel prima mea postare? 


Mă gândeam de ceva vreme să încep un blog în care aş putea să-mi exprim părerea despre o anumită carte care mi-a plăcut sau nu. Cu această idee, am cercetat câteva bloguri cu aceeaşi temă. Vreau să spun că sunt o mulţime de astfel de bloguri. Şi toate sunt foarte interesante. Acum, eu nu ştiu cât de interesant va fi pentru cineva acest blog, deoarece nu am acest scop, ci vreau ca, cei ce citesc aceleaşi cărţi ca mine să aibă un loc unde ar putea să-şi exprime propria părere. 


A revenit oare la modă cititul??? 
Totuşi, nu cred că oamenii citesc pentru că vor să fie "la modă" ci pentru că se redescoperă cititul, cărţile. Deşi, mulţi dintre prietenii mei încă nu au început să le descopere :))

Ok, acum despre mine şi cărţi. Am început să citesc săptămânal de vreo 4 ani şi nu mă pot opri :P. Într-o săptămână pot să citesc de la 0 la 5 cărţi (depinde de ultima carte citită şi, bineînţeles, de cât timp liber am). Însă, de regulă, sunt cam 2-3 cărţi pe săptămână. Toate cărţile citite, în acest timp, le postez în librăria mea pe Goodreads . Îmi place foarte mult site-ul pentru că organizează foarte bine "rafturile" librăriei mele online. Mai nou, mi-am făcut un goodreads challenge anul acesta în care mi-am propus să citesc 150 de cărţi. La moment, am citit 116 cărţi. Deci, mai am un pic :D.  

2012 Reading Challenge

2012 Reading Challenge
Cris has read 116 books toward her goal of 150 books.
hide

 
Acum sfârşesc prima mea postare şi plec în căutarea următoarei mele lecturi... 

1 comment: