24 November 2012

Zombie? Like it Or Not?


De cele mai multe ori o carte este mult mai buna decat o ecranizare, pentru Warm Bodies, cred ca este o exceptie, sau cel putin asa pare daca e sa decid dupa trailer.
Nu obisnuiesc sa citesc carti cu/despre zombi, dar dupa ce am vazut ca va fi ecranizata cartea lui Isaac Morion, am decis sa incerc ceva nou. Dupa ce am citit-o, mi-am dat seama ca nu este deloc genul meu :D, dar aceasta nu inseamna ca nu voi privi filmul. Chiar imi place ceea ce au reusit sa faca producatorii acestui film.

Voi incerca sa redau cate ceva despre subiectul cartii:

Titlu: Warm Bodies
Autor: Isaac Morion
An: april 2011
Goodreads

Cartea este pentru cei carora le place o poveste de dragoste ceva mai ciudata :) (luand in consideratie ca este vorba despre un zombi, R, si Julie, o fata "vie") atunci s-ar putea sa-ti placa aceasta carte. Daca neglijam unele scene care de-a dreptul erau dezgustatoare pentru mine - cum ar fi faptul ca acesti zombi se alimentau cu carne umana, sau creierul uman - un drog pentru ei, si toata chestia cu culoarea si mirosul specific unui zombi (nu ca as sti personal, dar am o imaginatie bogata :D ), atunci ceea ce ramane este chiar frumos, si anume dragostea care il transforma pe om (in cazul nostru pe zombi) si-l face sa doreasca sa devina mai bun. Asta deci se intampla si cu domnul R, dupa cum se numeste el deoarece nu-si aminteste numele sau dinainte de a muri, si cu el incepe sa se schimbe toata "comunitatea" de zombie. Ok, poate aceasta dragoste nu a inceput dupa cum ne-am fi imaginat noi, adica nu cred ca multi s-ar fi gandit ca R se indragosteste de Julie dupa ce mananca creierul prietenului sau, nu? Insa, totusi cartea este o fictiune, si aici nu ar fi cazul sa uitam asta si sa fim cat mai "open-minded".  

 3 stars!

Este o lectura destul de usoara, si daca v-ar interesa acest tip de subiect atunci v-o recomand. (Sa-mi spuneti si mie impresiile voastre ^^)

Warm Bodies, in cinematografe din 1 februarie 2013.

Trailer:

No comments:

Post a Comment